Exerciții pentru vedere Am miopie. 5 exerciții distractive, care corectează miopia la copii

Gimnastica pentru miopie

După vârsta de 40 de ani, ochii încep să aibă dificultăţi cu citirea literelor mărunte, întrucât muşchiul ce înconjoară cristalinul îmbunătățirea vederii prin metode populare un inel, oboseşte.

De asemenea, cu timpul, scade şi cantitatea, dar şi calitatea lichidului lacrimal, care curăță şi dezinfectează ochiul.

Breadcrumb

Metoda Bates Printre metodele alternative care promit corectarea viciilor de vedere prin gimnastica ochilor, la loc de frunte se află metoda Bates, elaborată de oftalmologul american Dr. William H. Bates Metoda, bazată pe şapte exerciţii, garantează lipsa ochelarilor până la adânci bătrâneţi, şi chiar vindecarea miopiei şi a prezbitismului. Oftalmologul, specializat în tulburările oculare ale minorilor, a testat această metodă pe propria piele.

exerciții pentru vedere Am miopie

Să cunoaştem, în continuare, cele 7 exerciţii care au fost puse la punct de dr. Bates întrepentru ameliorarea vederii: Amintiţi-vă!

Amintiţi-vă!

Potrivit spuselor dr. Bates, cel puţin unul din pacienţii săi a fost plăcut surprins să constate că vederea i se ameliorase vizualizând un buton magnific de aur. Mai mult, dr. Bates susţine că apelul la memoria vizuală ne permite să vedem mai bine lucrurile din realitate. Priviţi în toate direcţiile Nu priviţi obiectele fix — aşa cum au tendinţa să facă cei ce poartă ochelari.

Priviţi în toate direcţiile

În cartea sa, oftalmologul spune că este recomandat să vă plimbaţi constant cu privirea de la exerciții pentru vedere Am miopie punct de interes la altul. Motivul: pe măsură ce ochii vi se destind, mişcarea devine mai puţin rigidă, iar vederea mai bună.

Clipiţi Pentru a vă curăță şi a vă lubrifia ochii — mai ales dacă purtaţi ochelari de vedere sau lentile de contact — clipiţi în mod regulat, o dată sau de două ori, din 10 în 10 secunde.

Odihniţi-vă ochii Aşezaţi-vă confortabil la masă, birou, închideţi ochii, sprijiniţi-vă coatele pe o pernă aşezată pe masă şi ţineţi spatele şi gâtul drepte, iar capul în poziţia obişnuită.

Gimnastica miopie, Gimnastica pentru ochi cu miopie

Acoperiţi-vă ochii cu palmele, însă fără să-i atingeţi. Gândiţi-vă la ceva plăcut sau ascultaţi o emisiune pe placul dumneavoastră, la radio. Repetaţi acest exerciţiu de 2 ori pe zi, câte 10 minute, sau de câte ori ochii vă sunt obosiţi şi vă dor.

exerciții pentru vedere Am miopie

Acomodaţi-vă vederea În acest exerciţiu, specialistul se referă la acomodarea vederii la percepţia de aproape şi de la distanţă. Ţineţi cele două degete arătătoare sau două creioane în faţa dumneavoastră, unul la 10 cm.

Începeţi prin a fixa primul creion, clipiţi din ochi şi procedați la fel cu cel de-al doilea. Uitaţi-vă din nou la primul creion, continuând acelaşi exerciţiu de câte ori puteţi.

exerciții pentru vedere Am miopie

Faceţi spălături oculare Pentru stimularea circulaţiei, în fiecare dimineaţă, clătiţi-vă ochii închişi, de 20 de ori cu apă caldă şi de 20 de ori cu apă rece.

Urmaţi acelaşi exerciţiu seara, însă începând cu apă rece.

exerciții pentru vedere Am miopie

Conştientizaţi balansul câmpului exerciții pentru vedere Am miopie Stând drepţi, cu picioarele depărtate, balansați-vă încet, de la stânga spre dreapta şi de la dreapta spre stânga, lăsând privirea să oscileze împreună cu corpul.

Încercaţi să conştientizaţi cât mai bine balansul câmpului vizual, deoarece el odihneşte şi relaxează ochii. Repetaţi exerciţiul de câte ori puteţi. Nu uitaţi că un fundal sonor agreabil îl face şi mai eficient.

Exercitii pentru imbunatatirea vederii fara ajutorul ochelarilor Loading Miopia la copii şi profilaxia ei alexandra-alec. Cu alte cuvinte, persoanele care sufera de miopie nu vad bine la distanta.

Asevedeași