flayere ieftine

 

Acum si tu poti avea cea mai tare campanie de creatie flyere!

 Completeaza formularul de mai jos pentru a lansa comanda rapida!

                                                                             
Detaliaza comanda ta aici:*
Date personale:*
E-mail:*
Telefon:

flyere-ieftine-bucuresti


Ce sunt flayerele (flyerele)? Flyerele reprezinta cea mai uzuala si simpla metoda de promovare a unui business sau eveniment, cu impact rapid fata de consumator dar si de cea mai scurta durata. Datorita interactiunii directe dintre aceasta forma de promovare si publicul ales, acestea necesita respectarea anumitor etape de implementare, pentru a asigura un efect garantat. Forma, dimensiunea, cromatica, imaginile si mesajele alese Call to action se implementeaza in urma unui brief bine structurat.
Conform Wikipedia flyer-ul reprezinta o forma de promovare cu varietate mare de distributie, de obicei in locuri publice, inmanat publicului tinta sau in casutele postale. Incepand cu anul 2010 campaniile de creatie flyere au cunoscut o crestere neasteptata a costurilor de productie din cauza diversitatilor de hartie utilizata ca suport.
Flyerele sunt cele mai eficiente instrumente de promovare a unei afaceri.

Deseori utiizate pentru a face parte in cadrul celor mai interesante actiuni de sampling, flyerele respecta de oicei anumite criterii de creatie design flyere.
Campaniile de impartire flyere pot fi concepute de catre persoane individuale, afaceri, organizatii non-profit cu scopul de a:
- Promova evenimente precum: concerte, festivaluri sau informatii politice
- Promova serviciile sau produsele puse la dispozitie de catre un business
- Recrutare sau informare asupra anumitor aspecte de interes ale unui grup tinta
Flyerele pot avea urmatoarele dimensiuni:
- Flyer A4
- Flyer A5
- Flyer A6
- DL
Ce sunt flyerele DL?
DL reprezinta dimensiunea standard aleasa in cadrul plicurilor, cu dimensiuni de 99mm x 210mm reprezentand un flyer A4 impartit in 3. In mod normal, dimensiunea DL 99mm x 210mm este utilizata pentru a crea brosuri, flyere sau invitatii.
Dimensiuni DL:
- 3.9in x 8.2in
- 99mm x 210mm
- 9.9cm x 21cm
- 280pt x 595pt
- 23pc x 49pc
Costurile pentru creatie flyere pot fi de obicei mici si necesita contractarea serviciilor unei tipografii pentru printarea acestora.
Acestea pot fi impartite exterior, distribuite din usa in usa sau prin intermediul casutei postale, atasate masinilor parcate, impartite in cadrul unor evenimente sau puse la dispozitia publicului sub diferite modalitat cu scopul de a informa.
Indiferent de domeniul activitatii unui business, flyerele sunt intotdeauna o alegere buna din punctul de vedere al alegerii metodei eficiente de promovare.

Se spune ca ai la dispozitie 9.5 secunde pentru a atrage atentia cititorului, design-ul grafic al flyerului trebuie sa raspunda astfel la intrebarile privitorului: Cine? Ce? De ce?. Raspunsul la intrebarile cititorului se va realiza prin intermediul copywritingului, design-ului si cromaticii alese.

Un procent de 70-90% din publicul vizat va cauta intotdeauna elemente privind promotiile sau ofertele de care acestia pot beneficia.
Publicului ii plac companiile care comunica cu acestia, asadar nu ezita atunci cand iti propui pornirea unei campanii de impartire flyere pentru promovarea vanzarilor in decursul a unui an. Utilizati intotdeauna mesaje scurte si concise si evitati insiruirea de elemente, oferte sau servicii. Pentru asta, alege serviciile de creare pliante de promovare sau brosuri.

Care este impactul pentru creare flyere sau pliante asupra consumatorilor?

In urma unui studiu efectuat de catre IAB, in intervalul 2013-2014 in Canada, Asociatia Canadiana de Marketing si Publicitate a constatat urmatoarele rezultate:
- Un procent de 85% dintre cumparatori stiu inca inainte de a pleca de acasa, ce produs sau serviciu vor achizitiona iar doar un procent de 15% decid la locul vanzarii
- Un procent de 97% dintre cumparatori au citit in ultima luna cel putin un material publicitar
- Un procent de 51% dintre cei care primesc un flyer, viziteaza apoi si website-ul companiei
- Dintre publicul vizat pentru o campanie publicitara, 51% dintre oameni acorda o atentie sporita flyerelor primite, spre deosebire de 26% in privinta reclamelor online sau 11% newsletterelor primite in cadrul e-mailului
- 37-44% dintre cei vizati au luat decizia cumpararii sau contractarii unui serviciu, in urma citirii unui flyer
Graficul de mai jos detaliaza informatiile mentionate anterior.
flaiere ieftine bucuresti vreaupliant.ro

Serviciul de creare flyere, eficient pentru promovare unui business?

Promovarea afacerii a fost intotdeauna intotdeauna un subiect incarcat de incertitudine, intrebarea fiind deseori daca acele metode vor functiona in mod eficient. Reteta strategiei de promovare nu este una standard ci imbina diferite metode pentru ca afacerea ta sa capete vizibilitate in randul consumatorilor. Cand alegem design grafic flyere personalizate, avem o serie de criterii de care trebuie sa tinem cont, pentru ca campania de promovare sa se indrepte in directia potrivita. Flyerele datorita pretului de executie scazut, au devenit cele mai la indemana metode de promovare a unui eveniment, produs sau serviciu.
Care sunt dimensiunile de flyer potrivite?
Spatiul de expunere a informatiilor este insa unul de mici dimenisuni, impingand astfel graficianul sa aleaga cele mai importante informatii, spre a fi expuse. Flyerele pot fi de dimensiunea Flyer A4, flyer A5, Flyer A6, o singura foaie fata-verso. Procesul de creatie al flyerelor este cel care pune in valoare produsul sau serviciul promovat, de aceea agentia de publicitate sau graficianul ales sa faca asta, va avea capacitatea de procesa intreaga actiune, astfel incat scopul sa fie atins la cele mai inalte standarde.

Despre design-ul grafic al flyerelor

Design-ul grafic al flyerelor trebuie sa inchege intreaga informatie utilizand tool-uri potrivite care sa minimalizeze in mod creativ numarul de cuvinte si imagini utilizate astfel incat impactul sa fie unul pozitiv. O intrebare pe care orice administrator de afacere si-o adreseaza des este: pot face singur asta? Sigur! Oricine isi poate crea propriul design grafic de promovare. Insa, un impediment in calea intregului proces apare atunci cand devi constrans de softurile cunoscute sau la care ai acces. Capacitatea de creatie cu impact pozitiv,

devine de asemenea constransa de cunostintele tale despre design grafic, precum si de pregatire pentru printul acestora, deoarece tipografiile solicita diverse criterii de predare a fisierelor. Creatie flyere ieftine este un proces rapid si simplu, obtine maximul de la campania ta de promovare, datorita serviciilor de design grafic de la vreaupliant.ro. Fie ca esti in cautarea creatiei unui flyer A5 sau flyer A6 ori flyer A4, serviciile noastre de creatie se muleaza pe orice concept, pentru ca design-ul grafic final sa fie cel dorit.

Care sunt recomandarile oferite de catre noi pentru creare de fluturasi publicitari:

1. Stabiliti mesajul transmis: nimic nu este mai neconcludent, decat un flyer care nu raspunde la intrebarile cine, ce, unde, cum, de ce?. Mesajele reflectate in cadrul design-ului grafic oferit de catre grafician trebuie sa fie scurte, clare si concise.

2. Alegeti sa utilizati design grafic care atrage atentia datorita unei cromatici indraznete. Oamenii sunt atrasi de culorile vii, iar procentul celor care aleg sa parcurga continutul unui material publicitar tip flyer, va creste in cazul unui design grafic cu o cromatica indrazneata. Nu ezitati sa alegeti fotografii reprezentative ale business-ului dumneavoastra la o calitate cat mai inalta Tinteti cont de pozitia logo-ului companiei dumneavoastra, in cadrul procesului de creare al flyer-ului dorit.

3. Utilizati un limbaj usor de inteles publicului tinta. Lasati mesajul sa fie usor de inteles si nu utilizati mesaje subliminale.

4. Realizati o departajare care sa ajute parcurgerea mesajelor compuse in cadrul designului flyerului. Alegeti un design grafic care sa faciliteze citirea si intelegerea mesajului si nu ingreunati parcurgerea acestuia cu elemente grafice care incarca inutil lizibilitatea textelor.

5. Nu incercati sa adaugati mai mult decat este necesar. Scopul creatiei flyerului pentru promovare este de a transmite un minim de informatie. Pentru a redacta mai multe mesaje, alegeti alte forme de promovare precum pliantele sau brosurile.

Cum comand crearea unui flyer (creare flaier)?

Comanda flyere online la vreaupliant.ro!
Fie ca esti in cautarea unui designer pentru creatie flaiere (creare flyere) pentru promovarea business-ului tau sau ai nevoie rapid de modificarea unui design grafic deja existent, la vreaupliant.ro avem solutia potrivita. Alege modele flyere publicitare eficiente sau solicita o schita din partea noastra. Scrie-ne la contact@vreaupliant.ro si obtine preturi flyere rapid, simplu, fara batai de cap.

creare flyere ieftine bucuresti creatie pliante online creare bannere personalizate afise personalizate creatie logo firma mape personalizate flyere pret